Társadalom \\ 2008-03-04
Műhely tanulmányok: Státuszcsoportok és életstílus

Tanulmányban arra teszünk kísérletet, hogy a magyarországi viszonyokra jól illeszkedő státuszcsoportokat definiáljunk és ezeknek a státuszcsoportoknak a szocio-demográfiai összetételét, valamint bizonyos életstílus attitűdökkel mutatott együttmozgásait megvizsgáljuk. Az életstílus-attitűdöket a marketingben használatos VALSTM-teszt kérdései, és az ezekből képezett klaszterek segítségével hoztuk létre. A tanulmány egy 2005-ben elvégzett 3000 fő személyes megkérdezésén alapuló kutatás adatait dolgozza fel.

Az elemzés innen letölthető:

Jelenfi Gábor – Rosta Gergely – Tóth Zsolt: Státuszcsoportok és életstílus 2008.03.04

 

 

 

Facebook
© 2024 Forsense 2.0 Kft. | Minden jog fentartva